STEM Labyrinth

Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα συμμετέχουν στο Erasmus+ έργο ‘STEM Labyrinth as a method for increasing the level of knowledge through problem solving’ που θα τους εισάγει σε μια καινούρια και καινοτόμα προσέγγιση για τους εκπαιδευτικούς STEM για να το ακολουθήσουν και να το χρησιμοποιήσουν ως πρόσθετο εκπαιδευτικό υλικό. Το project θα αναπτύξει μια καινοτόμο STEM Labyrinth μεθοδολογία και θα σχεδιαστεί μια ψηφιακή εφαρμογή ώστε να δημιουργηθεί μια διαφορετική εκπαιδευτική εμπειρία για τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα σενάρια του πραγματικού κόσμου θα αναπτυχθούν με τη βοήθεια μια ψηφιακής εφαρμογής για κινητές συσκευές η οποία θα ενδυναμώσει την κριτική σκέψη των μαθητών. Η τριβή των μαθητών με την εφαρμογή και τα προβλήματα του πραγματικού κόσμου στοχεύουν στην εφαρμογή των γνώσεων εκτός τάξης.

Στο έργο συμμετέχουν 7 οργανισμοί από 7 διαφορετικές χώρες (Πορτογαλία, Βόρεια Μακεδονία, Φινλανδία, Ελλάδα, Εσθονία, Ιταλία και Κύπρος). Το έργο ξεκίνησε το Νοέμβριο του 2020 και η διάρκειά τους είναι 24 μήνες.

Ορισμένοι από τους στόχους του έργου είναι:

  • να γίνουν οι μαθητές ικανοί στην επίλυση προβλημάτων καθώς και να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη μέσω της επιστήμης και της τεχνολογίας
  • να δώσει κίνητρο στους μαθητές για να μάθουν θέματα STEM με διαδραστικές ψηφιακές εφαρμογές
  • να εφαρμοστούν καινούριες μέθοδοι διδασκαλίας καθώς και υλικό που θα ενθαρρύνει τη STEM διδασκαλία

Όλοι οι εταίροι του έργου συμμετείχαν στην πρώτη διακρατική συνάντηση που έγινε on-line το Δεκέμβριο του 2020 και μέσω μιας παραγωγικής συζήτησης ξεκίνησαν το σχεδιασμό των πρώτων βημάτων για την ολοκλήρωση του πρώτου παραδοτέου. Επίσης δημιούργησαν από κοινού το πλάνο διάχυσης αποτελεσμάτων και διασφάλισης ποιότητας και συμφώνησαν στις δράσεις που θα ακολουθήσουν στη διαχείριση του έργου.